1.Təşkilatçılıq
qabiliyyətləri. Bu qabiliyyət müəllimin uşaqları birləşdirmək,
onları məşğul etmək, vəzifələri bölüşdürmək, işi planlaşdırmaq,
görülən işə yekun vurmaqvə s. Bacarığında özünü göstərir.
2.
Didaktik qabiliyyətlər. Buraya tədris materialını, əyani vasitələri,
avadanlıqlığı seçmək və hazırlamaq, tədris materialını başa
düşülən şəkildə, aydın, ifadəli, inandırıcı və ardıcıl nəql etmək,
idrakı maraqların və mənəvi tələbatların inkişafını
stimullaşdırmaq, tədris-idrak fəallığını yüksəltmək və s. Konkret
bacarıqlar daxildir.
3.
Perspektiv qabiliyyətlər. Bu, şagirdlərin daxili aləmini görmək
bacarığında, onların emosional vəziyyətini obyektiv
qiymətləndirməkdə, psixikanın xüsusiyyətlərini üzə çıxarmaqda özünü
göstərir.
4.
Kommunikativ qabiliyyətlər. Bu qabiliyyətlər müəllimin şagirdlər,
onların valideynləri, həmkarları, tədris müəssisəsinin rəhbərliyi
ilə pedaqoji cəhətdən məqsədyönlü münasibət yarada bilməsində
özünü göstərir.
5. Suqqestiv (təlqinedici ) qabiliyyətlər. Bu, şagirdlərə emosional-iradi təsir göstərməkdən ibarətdir.
6.
Tədqiqatçılıq qabiliyyətlər. Bu, pedaqoji situasiyaları və
prosesləri dərk etmək və obyektiv qiymətləndirmək bacarığında
özünü göstərir.
7. Elmi – idrakı qabiliyyətlər. Bu, seçdiyi sahə üzrə elmi bilikləri mənimsəmə qabiliyyətidir.
Müəllim
praktiki fəaliyyət üçün bu qabiliyyətlərin hamısı eyni dərəcədə
vacib deyil. Son illərin elmi tədqiqatları göstərir ki, bu
qabiliyyətlər içərisində "aparıcı” və "köməkçi” qabiliyyətlər
vardır. Aparılan çoxsaylı sorğuların nəticələrinə görə didaktik,
təşkilatçılıq qabiliyyətləri aparıcı qabiliyyətlərə aid edilir,
qalanlar isə köməkçi qabiliyyətlər hesab olunur.
Комментариев нет:
Отправить комментарий